STENHÅRT TRÄNINGSPASS

hallå, hur har er dag varit? 
min har faktiskt vara riktigt bra då jag i skolan bara hade roliga lektioner. 
första hade jag mediepruduktion i två och en halv timme och sedan lunch och efter det historia. 
jag älskar att vi varje dag både börjar sent och slutar tidigt, 
det är så himla jobbigt att gå i skolan överdrivet långa dagar och jag hatar att gå upp tidigt.
jag väntade iallafall ett tag på André när jag slutat för att åka hem med honom och när jag väl kom hem så pluggade jag. 
efter maten sen tog jag med min lillasyster till gymmet och vi körde verkligen ett stenhårt ben/rumppass. 
det var riktigt läskigt dock när någonting hände i mitt knä, 
först knakade det somfan och sen kändes det som om någon stack en kniv i knät.
nu ska jag iallafall sova, vi hörs imorgon.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0