VÅRVÄDER IGEN

ja det har helt seriöst blivit vår-väder igen, på dagarna iallafall. 
på morgonen är det så kallt så jag tar på min koftor och sen blir det riktigt varmt på dagen. 
visst det är skit kul och man blir glad av vädret men jag längtar efter hösten faktiskt. 
iallafall så har skolan varit ganska tråkig idag.
vi var på konsthallen idag under estetisk kommunikation lektionen och det var faktiskt riktigt tråkigt, 
jag brukar gilla sånt men det var verkligen inte alls kul..
engelskan däremot var betydligt bättre, 
vi hade läxförhör och det gick superbra och sen fick vi sluta tjugo minuter tidigare. 
efter skolan va jag en stund hos André sen stack jag hem och städade och har testat en dator jag fick av min mentor idag. 
nä nu måste jag sova för jag är så himla trött, godnatt. 
bilden är ifrån idag när jag hade en speciell ansiktsmask på, ska göra inlägg om den senare i veckan. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0