VILKEN UNDERBAR HELG

denna helgen har verkligen varit helt fantastisk och jag vill bara inte att den ska ta slut. 
i fredags efter skolan så gick jag på stan själv för att shoppa lite underkläder och smink, 
jag mötte sen upp André som slutade skolan och vi åkte hem tillsammans. 
vi gick direkt ner i byn när vi kom hem och satte oss och tog vars en glass och satt och snackade där i typ 2 timmar. 
sen stack jag hem för att äta och efter maten cyklade jag till André. 
vi kollade film och sen sov jag där. 
i lördags när vi vaknade så käkade vi frukost och tog det lugnt,
jag cyklade sen hem för att hämta lite kläder och käka lunch. 
när jag kom till André igen stack vi till emporia med hans mamma och mormor och det var så mysigt.
vi kom hem vid halv elva/elva och då kollade vi lite film innan vi somnade. 
idag blev vi väckta tidigt för att André skulle spela match, 
efter vi kom hem igen till André så tog vi det lite lugnt innan jag skulle ner och döma fotboll. 
efter jag var klar med den cyklade jag tillbaka till André för att mysa lite till och vi hade så kul. 
vi bara dampade, skrattade och hade så himla roligt tillsammans, älskar dem stunderna. 
nä nu ligger jag iallafall i min egen säng vilket som suger och ska sova,
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0