FEST, BAKISHÄNG OCH BARNPASSNING

vilken underbar helg detta har varit! 
i fredags så slutade jag väldigt tidigt och vi gick runt i stan ett tag jag, Patricia och Cornelia.
sen åkte jag hem och tog det lugnt, 
innan jag sen stack iväg på fest så åt jag middag hemma. 
det var sen en grymt bra fest och jag och André somnade väl vid halv tre. 
det var en underbar kväll med grymma människor. 
 
på lördag morgonen när jag låg i sängen fick jag ett sms om att jag skulle döma om en kvart, 
vilket jag helt glömt så snabbt på med kläder och pappa körde mig ner. 
efter matchen så åt jag lite och cyklade till André, 
sen hade vi bakishäng hela dagen med film tittande och lite sömn. 
sen gjorde vi hemmagjord pizza till middag han och jag och åt framför gladiatorerna, 
vi kollade sen på en film innan vi gick och la oss. 
 
idag har vi också tagit det lugnt, 
men även arbetat i deras trädgård lite då vi hjälpte Andrés pappa. 
sen åt vi lite lunch och sen cyklade jag hem till mamma för att passa min lillebror. 
sen när alla kom hem så åt vi tacos och pratade ett tag, 
nu sitter jag hemma hos pappa i soffan och ska snart gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0