FOTOGRAFERING I SKOGEN

äntligen helg och ledig i två dagar, 
denna fredagen har varit lugnt och väldigt bra. 
imorse så var det superfint väder, 
helt klarblå himmel och även varm så tog bara min tunna jeansjacka. 
det blev väldigt kallt dock senare på dagen och kom även en ordentlig regnskur. 
vi hade först svenska lektion och efter den käkade vi snabbt lunch innan vi stack till en skog för att fotografera, 
vi skulle fotografera till vårt estetiskkommunikation slutprojekt och det gick väldigt bra. 
 
sen hade idrottslektion med hjärt och lung räddning, 
sen satt jag och Patricia kvar i skolan efter vi slutat för att snacka. 
väldigt mysigt, min älskade vän. 
sen åkte jag hem med André och sen hem direkt och sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. 
sitter i soffan med pappa och hans sambo och kollar på tv, 
ska nog snart gå in och lägga mig för att jag är supertrött. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0