MIN ÄLSKADE SOVMORGON

äntligen torsdag och min älskade sovmorgon, 
att kunna sova till halv nio en skoldag är inte dåligt. 
men iallafall så när jag kom till skolan så mötte Patricia upp mig och vi gick till mitt skåp och sedan till vår sal, 
vi hade historia och sedan lunch direkt. 
jag fick inlämnat mitt arbete iallafall och det känndes faktiskt bra, 
efter lunchen hade vi visuellkommunikation där vi bara redovisade i 3 timmar. 
eller lite förberedelser först men tänk att sitta och lyssna på redovisningar i ca 2 timmar, 
nära döden upplevelse, nä men jobbigt. 
jag åkte sedan hem med André och han följde med mig hem, 
hjälpte mig med min externa hårddisk och sen tog vi det lugnt och snackade. 
sen stack hem och jag åt middag och sen hämtade jag upp honom med bil för träning, 
jag älskar verkligen att träna med honom,
vi tränade i 1 timme och 45 minuter och det var så jävla skönt och ett grymt bra pass. 
nu ligger jag helt färdig i sängen och ska sova när som helst, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0