EN DÅLIG DAG

idag har jag inte mått så speciellt bra, 
har kännt mig väldigt nere och inte glad alls. 
men jag har iallafall klarat av denna dagen och imorgon väntar äntligen en ny och förhoppningsvis en bättre dag, 
imorse åkte jag iallafall bussen till skolan med André. 
sen hade vi media i två och en halv timme innan vi hade lunch, 
efter vi hade ätit satt jag och Alice och snackade ett tag med två andra i klassen innan vi började. 
vi hade bara en lektion innan vi slutade så det var skönt, 
André väntade på mig så vi åkte hem tillsammans. 
det var skönt att prata lite med honom, 
han är nog den ända som verkligen lyssnar på mig och försöker hjälpa. 
 
sen jag kom hem har jag verkligen inte gjort någonting, 
jag bytade direkt kläder till mjukisdress sen satte jag mig och kollade på prisonbreak. 
jag har även duschat och suttit med ansiktsmask men inget mer, 
imorgon har jag en skön sovmorgon framför mig. 
vi hörs imorgon kväll igen, godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0