GYMNASIEARBETET

idag har jag faktiskt varit riktigt duktig och produktiv. 
i skolan så hade jag först media i över två timmar, 
där jobbade jag på som vanligt med min uppgift. 
nu är vi snart äntligen klara med vår uppgift om konflikter i värden som är så tråkig, 
vi åt sedan lunch innan vi hade en till medialektion. 
där hade vi redovisning i små grupper där vi läste varandras debattartiklar och jag fick jättebra respons på min text så jag blev superglad. 
sen hade vi pedagogiskledarskap, 
eller ja vi hade inte direkt en lektion. 
vi skulle bara prata med vår lärare om hur det går för oss när vi nu jobbar på egen hand. 
så jag var nog på lektion i fem minuter innan jag fick gå, 
sen när jag åkte hem så sov jag som jag alltid gör. 
när jag väl kom hem så startade jag datorn och jobbade med gymnasiearbetet i över två timmar, 
jag har just nu börjat designa min kokbok och lagt till flera recept och bilder och det blir så bra. 
jag är verkligen jättenöjd än så länge. 
sen har jag kollat lite paradise hotell och lite big brother. 
men snart ska jag sova för jag är så trött. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0