HEMMA SJUK

igårkväll när jag gick och la mig mådde jag inte alls bra faktiskt, 
men det blev ännu värre när jag vaknade på natten. 
sov väldigt dåligt pga väldig halsont och huvudverk och frossa.. 
inte så speciellt kul så när alarmet ringde imorse ringde jag pappa direkt och bad han sjukanmäla mig, 
jag la tillbaka mobilen, vände mig och om somnade om igen. 
jag vaknade sedan vid tio och gjorde gröt till frukost och tog med det till mitt rum och kollade på min serie, 
sen har jag legat inne i min säng hela dagen och bara kollat serie hela dagen. 
har bara gått upp och hämtat dricka och lunch. 
sen har jag även ätit middag med familjen och nu sitter jag i soffan med pappa och kollar på biggerst loser Sverige, 
jag ska bli hemma imorgon också så att jag kan bli frisk. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0