MAGTRÄNING

herregud vad jag har varit trött hela dagen idag, 
men jag har klarat av även hela denna dagen iallafall. 
imorse så somnade jag på bussen och drömde att jah var påväg hem ifrån skolan, 
det känndes ganska så jobbigt då att vakna och inse att man är påväg till skolan. 
jag hade iallfall svenska, estetiskkommunikation och engelska innan jag fick åka hem igen. 
det hände inte något speciellt annars i skolan, 
umgicks med fina vänner och det gör alla dagar så mycket bättre. 
 
när jag väl kom hem ifrån skolan så satte jag mig framför datorn och pluggade på körkortet, 
teorin är så svår och det är jobbigt eftersom jag ligger så långt fram och bra till i körningen. 
efter någon timme så var det middag och efter maten så cyklade jag ner till gymmet och tränade med André, 
körde ett magpass och det var så otroligt skönt. 
nu har jag precis ätit klart en tallrik med äpple och vindruvor i soffan framför biggest loser, 
nu ska jag gå och lägga mig, sov gott allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0