ÄNNU EN FULLSPÄCKAD DAG

imorse hade jag väldigt bråttom för allt gick inte jättebra när jag skulle välja kläder, 
sådana dagar har väl alla ibland när ingenting passar. 
skolan var bra och gick okej och jag fick gå tidigare för att hinna med körlektionen, 
det gick iallafall väldigt bra idag också och han tycker att jag är superduktig. 
vi bokade även in flera nya lektioner innan pappa hämtade upp mig, 
jag fick snabba mig väldigt mycket med att äta för jag hade bara en timme efter jag slutade kör till jag skulle på domarkurs. 
det var futsal kurs inför romelecupen som drar igång på lördag, 
kursen var i en och en halv timme innan jag kom hem igen. 
nu har jag precis kommit hem och sitter i soffan med pappa ovh kollar på tv. 
imorgon blir det äntligen helg och det ska bli så himla skönt! 
ha det bäst sålänge så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0