ÄNTLIGEN FREDAG

äntligen fredag, äntligen! 
jag fick äntligen träffa min fina pojkvän och åkte buss med honom imorse. 
sen precis när vi skulle gå in och börja första lektionen så gick brandlarmet, 
vi fick stå ute ett tag innan vi fick gå in igen. 
sen hade vi en lugn svenska lektion och sedan en lång håla med mina underbara tjejer, 
vi satt och snackade, åt lunch och bytade om till idrotten. 
vi hade sedan idrott och jag fick en bra och verkligen behövlig pratstund med min älskade Felicia. 
 
när jag kom hem så tog jag direkt min kamera och varmare skor och cyklade hem till mamma, 
jag skulle fotografera till en modefotogragerong till fotolektionen. 
jag cyklade sedan hem igen och ducshade och sen fixade lite med maten. 
nu sitter vi familjen och kollar på fångarna på fortet, 
senare ska jag till André för att sova där inatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0