ATT BLI SKUGGAD

dagen idag har faktiskt varit riktigt rolig i skolan, 
min lillasyster som snart ska skicka in sitt gymnasieval var oh skuggade mig idag. 
hon följde mig hela dagen och var med på det vi gjorde på lektionerna, 
och även lektionerna idag var väldigt roliga. 
på medielektionen vi hade idag så gick vi igenom en massa om hur ljudeffekter påverkar oss och hur det påverkar filmer/radioprogram. 
när vi sen hade lunch så åt vi först i matsalen och sen gick jag och Isabelle och satte oss så att hon kunde äta, 
vi gick sedan runt på hela skolan och jag visade runt henne överallt. 
sedan gick vi och hade min sista lektion som var historia, 
där gick vi igenom allt inför provet vi ska ha om en vecka. 
när jag sedan kom hem så satte mig jag direkt med plugget, 
både engelska och historia till nästa vecka. 
vi åt sedan en god middag och jag tog sedan en liten promenad med pappa innan jag satte mig med pluggandet igen, 
nu sitter jag i soffan och kollar på tv innan jag ska gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0