EN NY VECKA

imorse kom jag upp och iväg till skolan även om jag mådde ganska illa, 
vi hade fotografisk bild som första lektion i 2 och en halv timme där vi just nu håller på att göra ett mode uppslag till en tidning. 
jag ritade upp en skiss på hur jag ska ha uppslaget och jag fotografera min lillasyster i veckan. 
efter det träffade jag min älskade tullis som jag inte träffat sedan nyår, 
vi hade sen estetiskkommunikation och engelska. 
jag tog bussen hem med min älskling och fixade sedan med min spellista på Spotify till min 18års fest, 
sen körde jag ett stenhårt ben pass i en och en halv timme på gymmet efter vi har ätit en supergod middag. 
det var väldigt skönt att verkligen svettas ut och speciellt att göra det med min André, 
nu har jag precis duschat och målat mina naglar. 
jag sitter bredvid pappa i soffan och kollar på tv, 
snart ska jag gå och lägga mig så ni får sova gott precis som jag ska göra. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0