JOHNNY BULLS

imorse ställde jag klockan och var uppe klockan 8, 
jag käkade frukost och cyklade ner till trafikskolan. 
jag gick på teoriutbildningen riskettan och det var väldigt intressant och även väldigt obehagligt att se allt som han visade för oss.. 
efter jag var klar där var klockan tolv, den var i tre timmar så jag var där en stund, 
jag hade sedan en lång pratstund med pappa innan vi åkte till Malmö och triangeln. 
jag och pappa gick för oss själv och det var mysigt med lite egentid med pappa, 
det är inte ofta jag får det så det var riktigt mysigt. 
jah införskaffade mig en bondelid tröja ifrån MQ, ett par jeans ifrån JC och ett par Johnny Bulls stövlar ifrån din sko. 
jag har länge velat ha ett par och idag fick jag bara en impuls att jag skulle ha dem. 
det blev ett par svarta höga och jag är supernöjd över mitt köp. 
 
när jag sen kom hem var klockan sex och jag hoppade in i duschen och fixade lite i min garderob innan det var mat. 
fläskytterfilé och potatiskaka med en supergod sås och sallad till, 
nu sitter jag i soffan och kollar på den andra filmern för ikväll med familjen. 
men snart ska jag gå och lägga mig för jag gick ju som sagt upp tidigt idag, 
så godnatt vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0