KÖRKORTSLÄSNING OCH ÖVNINGSKÖRNING

imorse hade jag så himla stressigt till bussen att det var helt galet, 
och nu när min cykel är stulen så istället för att jag kunde cykla vid stressiga tillfällen så måste jag springa. 
jag åkte iallafall bussen med min älskade pojkvän och sov på hans axel, 
när jag kom till skolan hade jag ett långt pass mediepruduktion och sedan lunch.
åt med mina underbara vänner och sen hade vi historia prov, 
det gick faktiskt väldigt bra och jag hade verkligen förberett mig perfekt inför provet och kunde precis vad jag skulle skriva utantill. 
 
jag åkte bussen hem och kom hem vid tre, 
satte mig och läste i körkortsboken innan jag gick ner för att ha körlektion. 
min lärare hade glömt att smsa mig för att han var hemma sjuk så en annan som jobbar där sa det till mig så jag gick hem direkt igen, 
jag fortsatte att läsa tills pappa kom hem få fick jag köra. 
vi skulle handla inför min fest på lördag så jag körde till Staffanstorp och sedan tillbaka i snöväder och mörker med det har jag gjort innan och det gick superbra. 
när jag sen kom hem hoppade jag in i duschen innan vi åt middag, 
jag läste lite till i körkortsboken innan jag satte mig och kollade på serie. 
nu ligger jag i sängen och ska sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0