MIN FÖDELSEDAG

imorse blev jag väckt av min fina familj och andré tjugo i sex,
blev väckt av fin sång och presenter.
fick idag the sims 4, the sims 4 city, armband, odd molly kofta,
presentkort på att bygga naglar, bio och middag och lite godis. 
jag blev väldigt glad och detta var då får pappas familj får från mammas senare i veckan.
jag åkte till skolan med min älskade andré och kom precis i tid till lektionen, 
nu sitter jag på mediepruduktionen och har precis gjort klart det vi behövde göra idag. 
att ha lektion utan lärare blir inte jätte seriösa men det går ju. 
snart ska vi gå och äta lunch i matsalen innan historiaprovet, 
uppdaterar senare ikväll och berättar hur min underbara dag har varit. 
puss & kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0