MYS, BOWLING & ROMELECUPEN

i fredags när jag kom till André så kollade vi på en film och somnade tidigt. 
jag skulle nämligen upp tidigt och döma romelecupen, 
efter några timmar fick jag cykla hem och snabba mig med att byta om. 
vi skulle bli hämtade tio i ett och jag kom hem halv ett, 
vi åkte sedan och bowlade med mamma och familjen och André. 
det var superkul och sen fick vi en supergod middag hos mamma på kvällen, 
vi kom hem till André igen vid tio på kvällen och kollade på tv tillsammans och hade det mysigt innan vi somnade. 
imorse så vaknade vi av att Andrés mamma väckte oss, 
dem skulle åka på handbollsmatch och jag blev kvar hemma hos andré innan jag gick ner på romelecupen och dömde hela eftermiddagen. 
pappa hämtade mig när det var slut och jag åt direkt när jag kom hem, 
direkt efter middagen hoppade jag in i duschen och hämtade sedan lite saker jag glömt hos André. 
nu sitter jag och kollar på en ny serie på datorn och har precis gjort min foto läxa till imorgon som var att analysera mina fotografier. 
nä nu ska jag inte tråka ut er mer, 
vi hörs imorgon, sov gott allihopa. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0