ÖVNINGSKÖRNING

idag vaknade jag vid elva och låg kvar i sängen en kort stund bredvid världens finaste André, 
jag tog sedan på mig min pyjamas och gick upp och åt frukost. 
jag sa hejdå till min älskade André och cyklade hem för att övningsköra med pappa, 
vi körde en bra bit och det gick så bra och var mysigt med lite tid ensamma. 
vi körde efter ett bra tag hem igen och åt lunch. 
jag fixade mig sedan och städade på mitt rum, 
sen cyklade jag till André och vi blev körda till mamma och Filip. 
Filip fyller år idag så vi skulle fira honom med en god middag, 
vi satt sedan länge och pratade med varandra och spelade kortspel innan vi blev hämtade igen. 
nu har vi precis kommit hem till André och vi ska sova här inatt, 
finns verkligen inget annat ställe jag trivs så bra på som hemma hos André. 
nä nu ska vi kolla på en film så ni får ha det bra sålänge. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0