SISTA JULLOVSDAGEN

igårkväll hade vi en supermysig kväll hos mamma och Filip, 
när vi kom hem så spelade vi lite spel i Andrés säng och kollade samtidigt på en tv serie. 
vi somnade ganska sent och idag vaknade jag vid tio och sa till mig själv att jag inte fick somna om, 
jag väckte André och vi låg och pratade och kollade på tv innan vi gick upp och åt frukost vid halv tolv. 
jag hjälpe sedan honom lite med att städa innan vi la oss och kollade på tv igen, 
vid halv tre cyklade jag hem för att hämta busskortet innan vi tog bussen klockan tre till Lund. 
André skulle köpa hörlurar och jag som är så snäll följde med honom, 
vi var där en kort stund och åkte sedan hem med mammas man Filip. 
när jag sedan kom hem så åt vi middag direkt innan jag hoppade in i duschen, 
jag satte mig sen och målade mina naglar och började läsa lin körkortsbok. 
idag läsare jag till sidan 56 av 300 och ska läsa nu varje kväll och sedan läsa om och om boken. 
nu har jag precis lagt boken vid sidan om mig och satte på första avsnittet av Sveriges mästerkock, 
ikväll ska jag lägga mig tidigt för att orka med skolan imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0