VILKEN DAG

vilken händelserik dag jag har haft idag alltså, 
den började i skolan vilket inte är något speciellt men när vi fick lunch och mina vänner gick och åt så gick jag till tandläkaren. 
vi skulle bara byta bågar som vi gör varannan månad och som brukar ta ca 20 minuter, 
men allt blev fel hela tiden så det tog 1,5 timme för henne att bli klar. 
det var så fruktansvärt jobbigt och nu har jag så otroligt ont i munnen. 
 
efter tandläkaren så åkte jag hem med bussen och lagade till en soppa som "lunch", 
vid fyra hade jag en körlektion och det gick verkligen superbra. 
han sa att jag verkligen är riktigt duktig och att jag hanterar bilen utmärkt. 
sen cyklade jag till André för att pussa på honom lite innan jag cyklade vidare hem för att plugga, 
jag har både engelska och historia till nästa vecka. 
nu ligger jag helt slut i sängen med en massa träningsverk ifrån träningen i måndag, 
jag hatar när jag har läxor för då hinner jag inte träna lika mycket som jag vill. 
får iallafall till lite träning när jag ska döma romelecupen i fyra helger, 
nä nu måste jag sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0