VILKEN HELG

i fredags stannade jag hemma ifrån skolan för jag mådde väldigt illa på natten och när jag skulle gå upp, 
jag somnade om och låg i soffan hela dagen.
jag blev mycket bättre och och kännde mig helg bra på kvällen, 
då bjöd jag André på mat innan jag cyklade till mamma ett tag. 
cyklade efter några timmar med filmtittande hos mamma så cyklade jag till André och sov där. 
vi sov ganska länge igår och sen kollade vi på serie innan vi började fixa oss inför kvällen, 
vi blev körda till Gunnebo och festade hela kvällen och kom hem vid 1 tiden inatt. 
sen sov vi länge idag och åt frukost halv två, 
sen gick vi in och la oss igen och har sedan legat i sängen hela dagen och kollat på serie. 
jag har idag mått som jag förtjänade och det har varit skönt att bara ligga och sega en hel dag.
jag kom hem vid sex ikväll och då åt vi ceasarsallad och sen har jag baga tagit det lugnt i soffan framför tv'n. 
nä nu ska jag gå in och lägga mig så att jag orkar en hel skolvecka. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0