VILKET RYGGPASS

imorse när jag stog och väntade på bussen så kom André helt plötsligt, 
blev så glad för han brukar alltid ta bussen mycket tidigare. 
så fick mysa lite extra med honom imorse, 
när jag sedan kom till skolan så hade jag fotografi lektion i två och en halv timme. 
sedan hade jag lunch, estetiskkommunikation och engelska innan jag tog bussen hem med min älskade André. 
när jag sedan kom hem så satte jag mig direkt med körkortsboken och läste i en och en halv timme, 
jag käkade sedan middag och kollade lite på serie innan jag cyklade iväg för att träna. 
det blev superbra ryggpass och som uppvärmning sprang jag på crosstrainern i 20 minuter, 
när jag kom hem två timmar senare så hoppade jag in i duschen och gjorde sedan en minifeuktsallad bestående av en apelsin och en banan. 
jag tog min fruktsallad och satte mig i soffan framför idrottsgalan på tv'n, 
nu har jag precis lagt mig i sängen och sover inatt med dubbla täcken för här var väldigt kallt inne. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0