EN VECKA

jag ber verkligen om ursäkt, 
ska jag vara helt ärlig så vet jag inte varför jag inte tänker på att blogga.. 
jag glömmer liksom helt bort den. 
i onsdags så jobbade jag iallafall och stack sedan hem till André på kvällen för att sova här för jag äntligen var ledig. 
på torsdagen så åkte vi och solade och badade i först sövde och sedan Lomma. 
 
i fredags var jag hemma i Andrés trädgård hela dagen fram till vid tre tiden, 
då stack jag hem och fixade mig för att vi skulle på 18års fest och först förfest hos en i klassen. 
18års festen var så grymt rolig och för världens bästa Patricia! 
i lördags var jag hemma hela dagen i trädgården och solade hela dagen, 
så grymt skönt väder det var över 30 grader hela helgen. 
på kvällen så lagade jag supergod kyckling i teriaki sås till mig och André. 
vi cyklade sen hem och sov hos honom. 
 
i söndags så tog jag bussen på förmiddagen till Ystad och låg på stranden hela dagen med pappa, hans sambo och två andra. 
vi gick upp och åt lunch i vårt hus och sedan tillbaka till stranden. 
sen var det middag hemma hos André på kvällen med deras kusin. 
igår, måndag, så var vädret betydligt sämre så vi gjorde inte så mycket speciellt, 
bara tog det lugnt hos André och var även nere på gymmet i två timmar. 
det var så skönt! 
även idag sitter vi hemma hos André och bara tar det lugnt, 
vi hörs så snart som möjligt igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0