JORDGUBBAR & BLÅBÄR

igår blev en väldigt mysig dag,
jag följde med andrés mamma, moster och kusin till eriksgården för bärbuffe. 
år bara en massa jordgubbar och blåbär och det var så friskt och gott. 
när vi sen kom hem till andrés hus igen så fixade vi inför middagen, 
det blev en supergod kyckling/pasta sallad och vi satt ute och snackade i uterummet till halv tolv. 
 
jag och André vaknade idag av att andrés mamma knackade på dörren och sa att frukosten var klar, 
hon hade igår när vi va iväg köpt hem massa jordgubbar, hallon och blåbär som hon hade hällt upp i stora skålar, 
hon hade gjort varma fullkornsbröd och havregrynsgröt. 
herregud så gott det var! 
sen idag har jag inte gjort något speciellt, 
stack hem vid lunchtid och har suttit framför serie hela dagen.
nu ska jag sova för imorgon börjar jag jobba igen, 
hörs förmodligen imorgon igen så håll utkik. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0