4 ÅR TILLSAMMANS IGÅR

förlåt för att jag inte bloggade igår, 
efter skolan så stack jag hem direkt till André och umgicks med honom. 
vi hade nämligen 4 år tillsammans igår och det var därför vi var iväg i lördags, 
igår tog vi det bara lugnt hemma hos honom och efter vi hade varit på gymmet så sov vi hos honom. 
vi hade det supermysigt och det var så mysigt att bara vara tillsammans. 
imorse när jag vaknade bredvid André så cyklade jag hem och sov vidare, 
vi har inte seriösa lektioner längre så jag valde att stanna hemma. 
det känns så fruktansvärt onödigt att åka in när man inte gör något speciellt, 
så jag har bara tagit det lugnt hela dagen idag. 
kollat på serie och även lite tv, 
nu sitter jag i soffan brevid pappa och ska snart gå in och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0