FEST, BAKIS & JOBB

ännu en gång som det var ett tag sedan jag skrev här.. 
men det här med att blogga på sommaren går än så länge inte jättebra för mig. 
i fredags och lördags jobbade jag iallafall, 
och i fredags kväll när jag kom hem till vårt hus i Ystad så hade vi gäster så jag gick och la mig senare och somnade direkt. 
i lördags efter jobbet så snabbade jag mig hem för att fixa mig inför Fridas 18års fest.
det var den bästa festen på länge och jag hade sä grymt kul, 
vi kom inte i säng förrän vid halv fem på morgonen så igår sov jag bort nästan exakt hela dagen. 
 
idag har jag jobbat, 
sov hela vägen till jobbet som tar en och en halv timme och när jag kom fram och började jobba så hade jag en dålig dag. 
jag skar mig först i fingret och det gör svin ont fortfarande, 
sen tog jag sönder två stycken glas under dagen och jag har även bränt mitt lillfinger när jag skulle servera några skit varma tallrikar. 
jag kom iallafall hem (hel) och sen har jag inte gjort med än att äta och kolla på orange is the new black, 
min nya favorit serie, det är verkligen grym. 
nä nu ska jag sova för att orka med morgondagen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0