FÖRLÅT

herregud, ett sånt här långt uppehåll var väldigt längesedan jag hade. 
jag har haft fullt upp och inte alls tänkt på eller hunnit att blogga. 
i torsdags packade jag och somnade väldigt tidigt för i fredags åkte jag och mamma till Stockholm, 
vi hade den bästa helgen på så länge med en massa skratt, shopping, konserter, supergod mat och många mil i benen. 
vi kom hem i söndags och då mådde jag väldigt dåligt pga tågresan, 
så jag var ett tag hos André innan jag åkte hem och la mig. 
igår var det skola och sen tränade jag med André och badade jacuzzi och tog det lugnt och somnade hos honom. 
så det är därför jag inte har bloggat och jag ber om ursäkt för det, 
jag själv verkligen hatar när folk inte uppdaterar sina bloggar. 
men nu ska jag försöka få liv i André så vi kan ut och äta frukost. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0