FÖRSTA JOBBDAGEN

men herregud vad händer med mig och bloggen? 
jag har helt enkelt andra saker för mig och tänker inte på att blogga. 
men i helgen har jag iallafall fått sommarlov i fredags, 
efter vi slutat så satt jag och snackade med Patricia ett bra tag, 
sen åkte jag hem och låg och solade hela dagen innan jag åkte till mamma för middag. 
sen sov jag och André hemma hos honom,
i lördags solade jag hela dagen igen. 
var dock nere och dömde en fotbollsmatch mitt på dagen, 
det var jobbigt så varmt det var. 
det var säkert 25 grader och jag var tvungen att springa runt med svart långärmad och höga strumpor.
 
sen sov André hemma hos mig på lördagskvällen och igår, söndag, så tog vi det lugnt hela dagen. 
efter vi hade ätit och kollat på tv ett tag så cyklade André hem för att jag skulle sova. 
imorse var jag nere och tog bussen 08.04 och kom fram till jobbet 09.40, 
ja det tar verkligen så lång tid för mig att komma till jobbet. 
men det var faktiskt kul att vara tillbaka och jag började på en väldigt lugn dag så det var toppen, 
snart ska jag gå och lägga mig för att orka imorgon också. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0