3 TIMMARS DOMARKURS

det är alltid lika mycket hat på måndagsmorgnar just för att det är måndagar, 
jag tog bussen till skolan och kunde verkligen inte somna så blev på så dåligt humör.
men det blev bättre när jag kom till skolan och kollade på studiobilderna ifrån förra veckan, 
dem var verkligen så himla bra så jag satt och log hela lektionen. 
satt hela lektionen för att fixa bilderna och det blev superbra. 
vi käkade sedan lunch innan vi hade estetiskkommunikation där vi först jobbade klart med det vi skulle och sedan hade behövligt snack, 
sen på engelskan gjorde vi inte något speciellt kul och sen väntade jag i fem minuter på att André skulle sluta så vi kunde åka hem tillsammans. 
 
när jag kom hem så satte jag mig och kollade på youtube innan jag skulle äta middag, 
fick äta tidigt för att jag skulle bli hämtad halv sex. 
vi åkte på domarkurs och den var från sex till nio och nu har jag precis kommit hem, 
så drygt med så lång kurs men det klarade vi. 
nu ska jag sova så vi hörs imorgon igen, 
godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0