ÄNNU EN BLOGGFRI HELG

jag måste verkligen lära mig att blogga på helger, 
men samtidigt så känner jag att jag vill njuta så mycket som möjligt av ledigheten och inte känna att jag "måste" göra någonting. 
och dessutom så kommer det ju alltid ändå upp i ett längre inlägg på söndagarna.  
 
men denna helgen har jag iallafall spenderat med min pojkvän, 
en riktig myshelg har vi haft.  
i fredags åt vi ute och kollade sedan på en mysig film tillsammans och somnade i varandras armar. 
igår så vaknade vi faktiskt ganska tidigt och låg kvar i sängen ett bra tag innan vi gick upp för att äta frukost. 
vi kollade sedan lite på tv medans vi fixade oss, 
jag stack sedan hem då han och hans familj skulle kolla på hockey. 
jag och pappa var då ute och gick en lång skönt runda, 
sen kollade jag på skid-vm innan vi åt en supergod lördagsmiddag här hemma. 
jag blev sedan upphämtad av André och dem när dem kom hem, 
vi kollade på Melodifestivalen med hans föräldrar och den gick vi ner och kollade på Centralskolan och skrattade hur mycket som helst. 
det blev till slut en film som vi somnade till båda två då vi skulle upp tidigt imorse. 
klockan ringde 8 imorse för att André skulle ha handbollsmatch, 
vi gjorde oss iordning och åkte till Kävlinge. 
efter hans match stannade vi kvar och kollade på en till match innan vi åkte hem, 
sen har vi börjat kolla på en superbra serie tillsammans och nu har jag kommit hem och ligger hemma i min säng. 
nu ska jag faktiskt lägga ifrån mig mobilen innan jag somnar med den i handen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0