FREDAG

äntligen fredag och äntligen ledighet, 
idag i skolan så har det faktiskt hänt ganska mycket. 
vi hade först en svenska lektion där vi bara satt och snackade hela lektionen,
vi hade inget att göra så då blir det så. 
sen gick jag, Patricia och Cornelia och åt lunch innan vi gick till högevallsbadet och satte oss i receptionen och snackade hur länge som helst, 
tillslut kom vår lärare och vi hade simlektion. 
när vi hade simmat klart så satt vi och pratade en stund i bastun och tog det lugnt innan vi fixade oss, 
sen väntade jag en stund på André för att åka samma buss som honom hem. 
 
när jag sen kom hem så satte jag mig och kollade på film och ett serie avsnitt innan vi åt middag. 
sen satt vi och snackade ett bra tag efter middagen och nu sitter vi framför tv'n och kollar på let's dance, 
jag ska nog faktiskt snart gå och lägga mig för att jag är supertrött. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0