FULLT UPP HELA DAGEN

vilken dag det har varit idag alltså, 
jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. 
jag var ju som alltid i skolan, 
där hade vi först svenska lektion där vi kollad på en film.  
vi hade sedan favorit ämnen, eller inte, estetiskkommunikation. 
där lyssnade vi igenom dem låtana så vi alla har gjort vars en och det var faktisk väldigt många bra. 
vi hade sedan lunch och innan lektionen började sen så övade vi på våra engelska presentationer, 
det engelskan gick faktiskt ganska okej och jag kon hen tidigare än jag brukar för vi slutade 50 minuter tidigare. 
 
när jag kom hem satte jag mig och pluggade på körkortet i ca 40 minuter innan jag käkade en banan och gick ner till körskolan, 
hade körlektion idag med bästa läraren Ricky och det gick superbra. 
lektionen slutade sedan utanför mitt hus två timmar senare så att jag skulle slippa att gå hem, 
jag åt middag snabbt och bytade om innan jag tog mig ner till gymmet. 
körde ett så skönt och riktigt köttigt pass och det var så himla behövligt att komma bort ifrån allt plugg. 
jag kom hem vid halv nio och han precis duscha klart till big brother, 
nu är det slut och jag ligger i sängen. 
jag älskar onsdagskvällarna för jag vet att jag får sova en timme länge än jag brukar dagen efter. 
nä nu ska jag faktiskt sova, godnatt alla underbara. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0