KORT SKOLDAG & KÖRLEKTION

denna dagen har även den varit full med aktiviteter, 
jag var först i skolan och det var en kort skoldag för min del. 
vi hade bara två lektioner där vi på svenskan kollade på film och på estetiskkommunikation gick vi igenom vårt slutar arbete som vi ska jobba med fram till sommarlovet. 
jag är i grupp med mina bästa Patricia och Cornelia och vi har redan planerat ganska bra redan, 
vi slutade efter estetiskkommunikation men jag stannade i skolan för att äta med Patricia. 
vi satt och snackade hur länge som helst sen, 
hon gick till sin lektion och jag väntade i fem minuter på André innan han slutade. 
vi gick till centralen och väntade på bussen och då passade jag på att läsa vår svenska bok som är så dålig. 
 
när jag kom hem städade jag mitt rum innan jag gick ner till körskolan, 
vi körde även idag (som alltid) i två timmar inne i Lund. 
sen körde jag hem till mig och läste lite till i boken innan vi skulle bort, 
pappas sambos systers barn fyller år så vi är här på middag. 
snart ska vi nog hem och så ska jag lägga mig direkt för jag är så otroligt trött i huvudet. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0