KU-DAG

jag älskar när lärare är på utvecklings dagar så att vi elever är lediga, 
jag sov även inatt hos André. 
det har jag gjort hela helgen och vi har haft en riktig mysig helg tillsammans. 
imorse så vaknade vi vid elva unigefär och då låg vi kvar en liten stund i sängen och tog det lugnt och kollade på tv, 
sen åt vi en mysig frukost tillsammans och kollade ut mot det fina vädret. 
vi gick sen in på han rum och kollade på ett avsnitt av the walking dead innan vi gick ut för att gå med hans hund, 
vi gick i ca 40 minuter och sen var vi även ute lite i hans trädgård tillsammans. 
vi gick in och fixade lunch och satte oss vid deras soffa där uppe och kollade samtidigt på en film. 
jag stack hem vid halv sex och åt middag innan jag cyklade till gymmet, 
var nere och körde cross trainern i 15 minuter innan jag körde mage/rygg i en och en halv timme. 
nu sitter jag nyduschad och med nymålade naglar i soffan framför klockan nio hos stjärnorna, 
sen ska jag sova och imorgon är jag tillbaka till skolan. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0