LEDIG DAG

igårkväll så kollade jag och världens finaste pojkvän på film tills vi somnade i varandras armar.
imorse väckte jag honom vid tio och vi gick upp och fixade frukost, 
åt tillsammans och sen fixade jag mig. 
skulle ta bussen tolv för att vara hos tandläkaren kvart över ett, 
vi bytade till tjockare tråd och fyfan vad ont jag har nu. 
jag vill verkligen bara ha av den satans tandställningen och alla problem den tar med sig... 
 
jag kom hem igen vid klockan tre och fick göra soppa att äta till lunch, 
satte mig och åt framför the walking dead och sen pluggade jag på körkortsteorin. 
sen stack jag och pappa ut och övningskörde och sen käkade vi middag här hemma, 
sen hoppade jag in i duschen innan jag satte mig vid datorn igen. 
nu sitter jag framför tv'n och tar det lugnt, 
imorgon är det tillbaka till skolan. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0