LYCKLIG IDAG

imorse så vaknade jag av att pappa frågade var hans bankkort var som jag hade i min jack ficka, haha! 
jag kunde inte somna om sen så jag gick upp och gjorde havregryns gröt till frukost då jag har väldigt ont i munnen så kan jag inte äta något annat. 
jag åkte till skolan och var med på första lektionen sen stack jag ifrån skolan, 
varför tänker jag inte berätta men ni kommer få reda på det om ett tag. 
 
jag blev sedan hämtad i Lund av min körskolelärare då jag hade körlektion och inte skulle hunnit till veberöd och körskolan så han hämtade mig, 
vi körde i två timmar som vi alltid gör. 
sen kom jag hem och satte mig vid datorn, 
vi käkade sedan middag och sen bytade jag om till träningskläder och cyklade iväg till gymmet. 
var på mammas pass idag som var body step, 
det var verkligen så kul och superskönt. 
nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på biggerst loser och imorgon är det äntligen torsdag och sovmorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0