SANDRA 14

igår hade jag en otroligt skönt sovmorgon, 
jag kunde sova till halv elva eftersom jag inte började förrän 12.40.
men då är det klart att jag vaknar vid nio, 
jag fick iallafall gjort lite svenska läxa på morgonen. 
vi hade sedan idrottslektion och sen slutade vi igen, 
känndes inte så speciellt nödvändigt men det var faktiskt kul. 
jag gick sedan i stan en stund och handlade födelsedags present till min lillasyster och till en jag och André ska på 18års fest hos nästa lördag. 
jag gick sedan tillbaka till skolan och väntade en liten stund på André. 
vi åkte sedan hem tillsammans och jag stack hem till mig själv, 
jag packade och stack hem till André. 
vi åt middag och hade fredagsmys med film. 
 
imorse vaknade jag ganska tidigt faktiskt, 
men låg kvar i sängen med André till halv tolv. 
vi gick upp för att äta lunch innan jag cyklade hem, 
duschade, fixade mig och nu har jag cyklat hem till mamma. 
min lillasyster fyller år så vi ska fira hemma här hemma idag, 
sen sover jag hos André inatt igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0