SKOLA & KÖRKORTSTEORI

hej allihopa, hur mår ni idag? 
min dag idag har faktiskt varit helt okej,  
började med att jag åkte bussen till skolan med min finaste pojkvän.  
sen hade jag två och en halv timme mediepruduktion, 
vi håller där på att göra radioteater. 
sen hade vi lunch och en ganska lång rast innan historie lektionen, 
på rasten där satt vi och bara tog det lugnt och pratade om allt möjligt. 
 
sen åkte jag hem och satte mig och läste boken som vi ska läsa på svenskan, 
hatar verkligen att läsa för det är så fruktansvärt svårt. 
sen körde pappa ner mig till körskolan för att jag hade en privat teori lektion där han hjälpte mig. 
det gick bra och jag kom hem igen efter lite mer än en timme, 
då åt jag och pappa middag innan jag satte mig och pluggade mer på körkortet. 
nu sitter jag i soffan och har precis målat mina naglar, 
hoppas att ni har haft en bra dag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0