VECKANS SÄMSTA DAG

alltså jag gillar verkligen inte måndagar,
det är den absolut värsta dagen på hela veckan.. 
jag kom iallafall iväg till skolan och som vanligt sov jag hela vägen, 
det är verkligen så skönt att få nästan en timmes extra sömn. 
jag hade sedan fotografisk bild i två och en halv timme och blev äntligen klar med mitt mode uppslag, 
hela uppslaget kommer upp nästan gång jag har fotolektion. 
 
sedan hade vi lunch och en håla, 
det är både skönt och drygt att ha inställd lektion. 
men jag satt med några vänner och pluggade lite på körkortet och kollade även på film. 
jag hade sedan engelska och fick tillbaka mig engelska prov och jag blev godkänd! 
jag blev så glad verkligen. 
sen efter engelskan väntade jag en liten stund på André innan vi åkte hem, 
jag pluggade ännu mer på körkortet innan jag åt middag och cyklade ner till gymmet. 
körde ett stenhårt pass på två timmar var av 20 minuters cardio på cross trainern. 
nu sitter jag och kollar på tv och ska snart gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0