EN BÄTTRE MÅNDAG

herregud vad fort veckorna går, 
det är redan ny vecka och det är helt galet. 
skolan idag har iallafall varit väldigt bra, 
hade fotografisk bild först där jag fick reda på väldigt bra saker. 
sen åt lunch innan vi hade redovisning på vårt slutprojektet på estetiskkommunikation och det gick så bra, 
vi fick hur mycket possitivt som helst och det kändes verkligen toppen. 
sen hade vi engelska och då var det muntligt nationella och jag blev godkänd, 
jag och Cornelia satt sen och snackade ett tag innan vi gick mot stationen. 
jag hoppade dock inte på bussen för jag skulle till tandläkaren, 
och även där fick jag väldigt bra nyheter. 
sen efter jag kom hem så har jag skrivit analys till foto, ätit och tränat. 
det blev ett riktigt skönt benpass idag, 
nä nu ska jag sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0