ENGELSKA NATIONELLA FÖRSTÖRDE SOVMORGONEN

idag har nig varit den längsta skoldagen i hela tvåan, 
vi började redan 8.15 istället för 10.50 för att vi skulle ha engelska nationella. 
jag satt och skrev i över två timmar och det var så jobbigt, 
men jag klarade av uppgiften (hoppas jag iallafall). 
nä men efter jag lämnat in kändes det faktiskt ganska bra. 
vi hade sedan historia där jag blev klar med inlärningen som vi skulle göra, 
sedan hade vi lunch innan vår tre timmars långa visuellkommunikation. 
på hela den lektionen fixade jag mina bilder ifrån toughest i lördags, 
efter jag slutat kvart över tre åkte jag hem till André och var där ett tag. 
pussades en hel del och pluggade även lite också, 
jag gick sedan hem i mina nya snygga skor för att äta middag hemma. 
direkt efter maten körde jag ner till gymmet och körde först cardio i 15 minuter och sedan mage/rygg i en och en halv timme, 
nu sitter jag hemma i soffan och kollar på Sverige som spelar hockey VM mot Tyskland. 
snart ska jag gå och lägga mig för jag är så trött, 
vi hörs förhoppningsvis med en massa bilder imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0