ENGELSKA NATIONELLA RESULTAT

idag vaknade jag två minuter innan mitt alarm skulle ringa och jag va då superpigg, 
men så småningom som jag var vaken så blev jag mer och mer trött. 
när jag kom till skolan så hade jag foto i två och en halv timme innan vi åt lunch, 
sen gick vi igenom till vår estetiskkommunikation redovisning som vi ska ha nästa måndag. 
på engelska lektionen som vi hade sen fick vi tillbaka våra nationella läs och hörförståelse som vi gjorde i onsdags, 
och jag blev godkänd! 
herregud så glad jag blev eftersom jag verkligen kämpat med engelskan detta året. 
 
jag åkte sedan hem och satte mig framför ex on the beach, 
sedan lite youtube och till sist the exes. 
så bra serie som jag är helt fast i. 
efter vi hade ätit så satte jag mig i soffan och nu sitter jag fortfarande här och ska snart gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0