FOTBOLL I BORGEBY

inatt hade hag en dålig natt, 
sov väldigt dåligt så jag var supertrött när jag vaknade. 
men dagen har rullat på bra, 
vi hade mediepruduktion första lektionen och då jobbade vi med eget arbete som en sista inlämning. 
efter mentorstiden så åt vi lunch innan historian, 
där gjorde vi inte något speciellt såkändes  ganska onödigt att sitta där i en timme. 
men jag åkte sedan hem med bussen och gick direkt till André,  
han hjälpte mig med mitt argumenterande tal som jag ska ha imorgon. 
när jag sen kom hem så åt vi middag och körde sedan till borgeby, 
jag och pappa kollade på när min lillasyster spelade fotbollsmatch. 
 
nu sitter jag hemma i soffan och ska när som helst gå och lägga mig, 
men först plugga in talet en liten stund iallafall. 
vi hörs imorgon igen, 
ha det toppen tills vi hörs igen. 
bjuder på en gammal bild i brist på nya. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0