HUR SKA JAG GÖRA BLOGGEN BÄTTRE?

idag är det måndag, vilken innebär ny skolvecka. 
jag sov hela vägen till skolan idag och vaknade precis när jag skulle hoppa av, 
men jag hann och kom i tid till skolan. 
vi hade sedan två och en halv timmes lång fotolektion och sedan åt vi, 
efter maten så hade vi estetiskkommunikation och sedan engelska. 
efter vi slutat så väntade jag en kort stund på andré och vi åkte sedan hem tillsammans, 
när jag sen kom hem satte jag mig framför datorn och kollade på lite serie. 
sen åt jag middag och kollade sedan runt på youtube, 
nu sitter jag framför soffan och ska snart gå och lägga mig. 
 
jag har ganska mycket blogg torka och vet inte riktigt vad jag ska skriva om, 
så nu undrar jag om ni har något förslag på vad jag kan ta upp här på bloggen för att göra den roligare.  
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips är att lägga ut sååååååå mycket mer vardagsbilder i varje inlägg. Till exempel när du skrev att du köpt nya skor, en bild på skorna hade gjort att inlägget blev mycket "finare" att titta på. Även när du fick ny telefon, jag tror alla vet hur en iPhone ser ut, men det blir fortfarande mycket roligare om du lägger in en bild.
Ett annat tips är att inte skriva allt så detaljerat. Du behöver inte skriva exakt vad du gör varje timme. En sammanfattning räcker.
Titta på Linn Ahlborgs blogg: MYCKET bilder & inte så mycket text.

Jag skriver absolut inte detta för att "hata" på din blogg! Tycker om att läsa den. Så fortsätta blogga! Kram :)

2015-05-11 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0