IPHONE 6

tjenare alla underbara, 
hur hade ni det igår? (Fredag) 
jag hade en riktigt grym fredag faktiskt!
i skolan var det inte något speciellt på svenskan, 
vi hade sedan en lång håla som jag satt och kollade youtube klipp på. 
sen hade vi idrott och orienterings eximation, 
jag sprang med en kille i klassen och vi fick A. 
så himla underbart och så grymt skönt, 
fick dessutom ett bra träningspass då vi sprang 7.5 kilometer på mindre än 50 minuter.  
sen blev jag hämtad av Filip och vi skulle hämta upp mamma, 
när mamma sätter sig i bilen så sträcker hon bak presenter till mig. 
ett par hörlurar, ett skärmskydd och en iPhone 6! 
den fick jag bara sådär och jag blev så otroligt glad att jag inte visste vad jag skulle göra.   
 
efter jag kom hem så satte jag mig och fixade klart bilderna ifrån i förra lördagen och dem blev äntligen klara, 
sen åkte jag hem till André och umgicks med honom. 
vi åt sedan god fredagsmiddag bestående av grillat kött och potatisgratäng, 
sen kollade vi lite på let's dance innan vi gick ner på hand rum och kollade serie som vi somnade till.  
idag vaknade jag supertidigt och kan inte somna om, 
men vi hörs senare eller imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0