KRISTIHIMMELFÄRDS

hej allihopa, 
jag ber om ursäkt för att jag bloggar så sent men har inte direkt tänkt på det tidigare. 
idag har vi varit lediga så jag sov hoa André inatt, 
vi kollade på film, åt middag och somnade ganska tidigt. 
idag har vi vara tagit det lugnt hela dagen och legat i hans säng och kollat på serie mestadels av dagen, 
vid halv sju så cyklade jag hem och vi pt grillat. 
hur gott som helst, 
sen satt vi och snackade väldigt länge innan vi satte oss framför sista halvlek av hockey VM kvartsfinal som Sverige tyvärr förlorade.. 
vi startade sedan en film som precis har tagit slut så nu la jag mig i sängen och ska sova. 
vi är lediga imorgon också vilket är så skönt och jag ska hem till André igen. 
nä nu ska jag sova, 
vi hörs förmodligen imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0