PRESENTER IFRÅN USA

denna veckan bara fortsätter och fortsätter att vara helt underbar i skolan, 
vi har lugna dagar, inga läxor, börjar sent osv.. 
idag började vi 10.50, fast det gör vi ju alltid på torsdagar. 
men sen hade vi väldigt lugna lektioner, 
både historian och visuellkommunikation. 
när jag slutade så åkte jag hem och satte mig framför och kollade på ex on the beach ifrån igår, 
vid fem så åkte jag och Sandra hem till mamma som har varit i USA i en och en halv vecka. 
fick kramar och presenter, 
ett par Nike, ett linne, t-shirt, dusch cream och tjocktröja ifrån abercombie and fitch, ett annat linne och en till t-shirt. 
jag blev superglad och jättenöjd, 
när jag kom hem så åt jag innan jag åkte och tränade. 
nu sitter jag helt slut i soffan och kollar på tv, 
snart ska jag gå och lägga mig så hörs vi imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0