VILKEN HELG

jag ber som vanligt på söndagar ursäkt för att jag inte har bloggat under helgen, 
i torsdags var det Valborg och vi va i Stadsparken i lind halv tio på morgonen och festade hela dagen. 
kvällen blev dock inte som tänkt då vi deckade och sov några timmar, 
det blev en sväng iväg iallafall men lite chill och snack med vänner. 
på fredagen vaknade jag bevid André och vi tog det lugnt hela dagen. 
i lördags så vaknade vi väldigt tidigt,
åt frukost och la oss i sängen igen sen spelade vi lite spel och åt lunch innan jag skulle iväg. 
jag var nämligen fotograf på toughest i år igen och det gick superbra, 
mamma och lillasyster var så duktiga! 
när jag sen kom hem till André hade jag 45 minuter på mig att fixa mig inför 90tals fest och äta, 
fixade håret och åt och fick sminka mig på bussen. 
det blev en galet bra kväll och vi kom hem halv tre inatt. 
 
idag vaknade jag också hos André och vi tog det lugnt innan vi gick upp för att äta frukost, 
efter jag ätit och fixat mig så stack jag ner och mötte upp Frida då vi skulle med vaif och kolla på MFF-HIF och först äta i byn. 
jag tog ceasarsallad och sen åkte vi buss till Malmö full med domare, tränare och styrelsen för vaif. 
nu har jag precis kommit hem och ätit middag och ska gå och lägga mig nu för jag är så trött.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0