FICK TRÄFFA ANDRÉ IGEN

idag var första dagen i skolan på nästan två veckor, 
senast jag hade lektioner var fredagen innan lovet alltså två veckor imorgon. 
sen hade vi ju höstlov och sen åkte vi ju till Stockholm.
det kändes faktiskt inte så farligt att komma tillbaka idag då vi bara har en lektion på torsdagar, 
jag fick reda på att mitt argumenterande tal jag höll innan lovet bar superbra och att jag kommer få minst C på det. 
så jag blev verkligen så glad för jag har aldrig fått mer än E på tal, 
kan inte beskriva min glädje över det! 
 
efter skolan åkte jag hem och åt lunch, 
sen cyklade jag till André och jag råkade pricka in den tidpunkten som det regnade allra mest på så när jag kom fram kunde man krama ur mina kläder så vi fick hänga mina jeans på tork och även min jacka. 
det var så mysigt att träffa André igen efter ganska många dagar och sen på kvällen så tog jag mig ner till gymmet, 
det var också en obeskrivlig lycka! 
körde först cardio på löpbandet och sen mag/ryggpass. 
nu ligger jag hemma och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0